Oldalunk sütiket használ, ilyen például a beállításainak elmentése. A marketing sütik engedélyezésével olyan tartalmakat láthat a weboldalon, amik tényleg érdekesek és megkönnyítik az online életét. Kérjük, engedélyezze a sütiket, hogy élménnyé tehessük a vásárlást! Ezzel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatónkban foglaltakat!
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Háztól házig garancia

A termék meghibásodott, hogyan igényelhetem a termék szervizelését?

Az általunk forgalmazott termékekre háztól-házig garanciát biztosítunk. Ez azt jelenti, hogy nem Önnek kell a hibás terméket visszajuttatni hozzánk, hanem mi küldünk érte futárt térítésmentesen. A garanciális ügyintézést a “Termék garanciális javítása” űrlap kitöltésével kezdeményezheti. Ezt követően a futár pár munkanapon belül átveszi a meghibásodott készüléket, melyet továbbítunk a gyártói szervizpartner számára, majd a szerviz-folyamat után visszaszállítjuk Önhöz. További információkat Általános szerződési feltételeinkben olvashat, melyet az alábbi linken keresztül érhet el: https://muszeroazis.hu/aszf


Hogyan adjam át a hibás terméket a futárnak?

Minden esetben szállításra alkalmas, zárt csomagolásban és kipárnázva adja át a készüléket a futárnak a további sérülések megelőzése érdekében. Amennyiben szállítás közben a nem megfelelő csomagolásnak köszönhetően a termék rongálódik, nem tudjuk érvényesíteni a garanciális igényt a gyártónál.